Even voorstellen (1)

Het hardloopvirus heeft om zich heen gegrepen bij de PZC. Verschillende redacteuren lopen op 25 juni de PZC Familieloop. We stellen er enkelen aan u voor. Vandaag:

1. Wie ben je?
 Wendy de Jong, eindredacteur bij de PZC
2. Welke afstand ga je lopen tijdens de PZC Familieloop?
Ik ga 10 kilometer lopen.
 
3. Heb je al eens eerder meegedaan aan een loopwedstrijd?
Ik heb drie jaar geleden ook al eens meegedaan.
 
4. Welke tijd hoop je te gaan lopen?
Ik hoop ruim binnen het uur binnen te zijn, rond de 55 minuten.
 
5. Heb je genoeg getraind?
Ik heb voldoende getraind, maar ik hoop nog wat sneller te worden.
 

6. Wie hoop je te verslaan?

Ik hoop vooral mezelf te verslaan met het oog op de vorige keer dat ik meedeed.

7. Let je extra op je voeding en alcolholgebruik tot aan de Familieloop?

Ik let niet extra op mijn voeding of alcoholgebruik, maar in de dagen voor de loop probeer
ik wel op tijd naar bed te gaan en alcohol te mijden.
8. Heb je een bijgeloof? Iets wat je per se aan trekt of meeneemt tijdens de wedstrijd?
Ik heb geen bijgeloof, al ben ik wel erg gehecht aan mijn sporthorloge.
——————————————————————-
1. Wie ben je?
Arjen Nijmeijer
 

2. Welke afstand ga je lopen tijdens de PZC Familieloop?

10 km

3. Heb je al eens eerder meegedaan aan een loopwedstrijd?

Jazeker, de laatste keer 32 jaar geleden (om en nabij)

4. Welke tijd hoop je te gaan lopen?

Binnen 60 minuten

5. Heb je genoeg getraind?

Ja
6. Wie hoop je te verslaan?
Als ik maar niet de laatste van de PZC ben, is mijn dag goed
 

7. Let je extra op je voeding en alcolholgebruik tot aan de Familieloop?

Nee
8. Heb je een bijgeloof? Iets wat je per se aan trekt of meeneemt tijdens de wedstrijd?
Nee (voor een fietstoertocht eet ik s morgens graag pannenkoeken, maar dat lijkt me hierbij niet zo’n goed idee…)
Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Lezersreacties, Nieuws

Geef een reactie

