Komt die Zeeuwse etappewedstrijd er nou nog?

foto (2)door Maurice Steketee
Het is even stil geweest sinds ik het idee lanceerde voor een Zeeuwse etappewedstrijd. De grote vraag is: gaat -ie er komen? De kans daar op is de afgelopen maand flink toegenomen. Op de achtergrond heeft een aantal mensen flink wat werk verzet. Er ligt een plan dat voor 80% is uitgewerkt. Pas als alles helemaal rond is, gaan we ermee naar buiten treden. Als ik, en de rest van het comité waarmee ik overleg, iets doe, moet het voor 100% goed zijn, anders begin(nen) ik/we er niet aan.

Naast hardlopen willen we dat er een stevig randprogramma staat. Daar werken we nu hard aan. We hopen hierbij nog wat hulp te krijgen en zullen de komende weken daarvoor ook zeker de nodige mensen gaan benaderen. Mocht je nu al denken, ik wil ook meedoen, laat het me dan ff weten via m.steketee@pzc.nl of 06 24 24 07 80. Alle hulp is welkom. Ook eventuele sponsors mogen zich uiteraard al melden.

foto (3)

Ook zijn we nog afhankelijk van vergunningen. Omdat we een bijzonder parkoers willen neerzetten, moeten daar de nodige gesprekken nog over gevoerd worden. Als het doorgaat, wordt het prachtig, dat verzeker ik jullie. Ik hoop dat ik er binnenkort meer duidelijkheid over kan verschaffen. Het streven is om voor half februari het evenement rond te hebben. Wel is zeker dat het geen 4daagse maar een 3daagse hardloopwedstrjd zal worden, mits het dus doorgaat en we de benodigde vergunningen krijgen. Op een vrijdag, zaterdag en een zondag dus. Voor de rest kan ik er nog niet al te veel over zeggen, maar hou het blog de komende weken in de gaten! Hou in ieder geval alvast een gaatje in je agenda vrij in augustus.

 

2 reacties

Opgeslagen onder Bijdrage Maurice

2 Reacties op “Komt die Zeeuwse etappewedstrijd er nou nog?

  1. Henk-Jan Oostendorp

    Graag wordt ik op de hoogte gehouden van de vorderingen met betrekking tot het meerdaagse hardloopevenement. Zou het geweldig vinden dat het jullie lukt deze 3-daagse op de kalender te krijgen en ben er dan zeker bij. Past qua data planning ook perfect bij de deelname aan het geweldige evenement de 4-daagse in Apeldoorn. (Niet te dicht op elkaar)

Geef een reactie

