Leuke week voor de boeg

De Abdij in Middelburg. foto Willem Staat

De Abdij in Middelburg. foto Willem Staat

door Miriam van den Broek

‘Onweersbuien betekenen het einde van het zomers weer. De komende dagen worden ronduit herfstachtig’, meldt het nieuws deze zondag. En hoewel ik hou van zon, strand en zee, ben ik blij met het weerbericht. Een stuk minder warm, mag van mij best. Dan loop ik een stuk lekkerder.

Toch mocht ik ook afgelopen weken niet klagen. De trainingen gaan goed. Rondjes van 10 km beginnen langzaam maar zeker al bijna standaard te worden. En het is ook leuk dat ik de laatste twee weken meer afwisseling in het parcours heb. Na de Ladiesruntraining in Zoutelande – anderhalve week geleden – heb ik met mijn loopgroep nog getraind in het Ritthemse bos, waar ik nog nooit eerder was geweest. En komende week staan er ook leuke dingen te gebeuren.

Ik kijk uit naar de training die mijn loopgroep woensdagavond geeft in Zoutelande. Ook deze training is ter voorbereiding op de Ladiesrun. Een dag later geeft de organisatie van Marathon Zeeland weer een ladiesrun-clinic, maar die zal ik helaas moet skippen. Want vrijdagavond wacht de City Trail Middelburg. Een loop van 9 km door en langs Middelburgse bezienswaardigheden. Ik ben er erg benieuwd naar, want ook in Middelburg heb ik nog nooit eerder gelopen. Maar bovenal heb ik er veel zin in.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Bijdrage Miriam

Geef een reactie

