De mooiste hardloopvakantiefoto’s

Donkere wolken boven het strand van Dishoek. foto Maurice Steketee

Donkere wolken boven het strand van Dishoek. foto Maurice Steketee

door Maurice Steketee
Door het hardlopen heb ik er een nieuwe hobby bij gekregen. Tegenwoordig ga ik nooit meer zonder camera op zak naar buiten. M’n iphone, waarmee ik fotografeer, is m’n beste hardloopk(c)ameraadje geworden. De afgelopen maanden heb ik een hele collectie aangelegd, vooral tijdens m’n trainingsrondjes op Walcheren.

De vakantieperiode lijkt me een mooi moment om een nieuwe rubriek te starten: de mooiste zomerhardloopvakantiefoto’s. De komende weken zal ik (bijna) elke dag een foto plaatsen op dit blog, van een mooi plekje in onze provincie waar je zeker een keer gelopen moet hebben.

Bij Grijpskerke. Wie goed kijkt ziet het topje van de Lange Jan. foto Maurice Steketee

Bij Grijpskerke. Wie goed kijkt ziet het topje van de Lange Jan. foto Maurice Steketee

Maar velen van jullie nemen vast hun hardloopschoenen mee op vakantie. En sommigen vast  ook een camera. Wie het leuk vindt om zijn vakantiehardloopfoto’s te delen met de buitenwereld mag ze naar mij mailen, eventueel met een begeleidend tekstje waarom je daar gelopen MOET hebben. E-mailen kan naar m.steketee@pzc.nl

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Bijdrage Maurice

Geef een reactie

