Kustmarathon-enquete van Martijn

Mijn neef Martijn is nummer twee in de reeks Kustmarathonenquete-invullers. Vroeger was hij voornamelijk een fanatieke voetballer. Maar hij loopt nu, aanvankelijk tot mijn grote verbazing, ook marathons. Inmiddels is die verbazing wegge-ebd. Martijn loopt namelijk met heel veel plezier. En er zitten nog meer lopers in de familie want Sander, neef nummer twee die niets liever doet dan golfen, liep de Kustmarathon ook al eens uit. Geheel en al ongetraind!

Kustmarathon 2013. Foto Robert de Jonge (RIP)

Kustmarathon 2013. Foto Robert de Jonge (RIP)

1. De hoeveelste marathon wordt voor jou de Kustmarathon van 2014?
De derde.

2. Welke heb je nog meer gelopen?
Amsterdam 2013

3. Aan welke marathon of loop zou je nog eens heel graag mee willen doen?
16 nov. staat Valencia op het programma. Die van Istanbul lijkt me ook erg leuk…

5. Waar heb je een hekel aan als het om hardlopen gaat?
De gek die noodzakelijk lijkt te zijn om een marathon uit te lopen…

6.Waar denk je zoal aan als je hardloopt?
Aan mijn twee dochters, aan m’n werk en aan voetbal.

7. Wie zou je heel graag langs de kant willen zien staan tijdens de Kustmarathon? En/of met wie zou je graag een stuk samen willen lopen tijdens de Kustmarathon?
Langs de kant zie ik graag mijn vrouw en dochters staan. Het liefst loop ik samen met mijn loopmaatjes Michel en Marco. Toch zeker 35 km, maar dat is een lastig verhaal.

8. Maak deze zin af: als ik gefinisht ben in de Kustmarathon dan …
Neem ik een flesje bier.

9.Wat vind je ervan dat er geldprijzen zijn voor de snelsten van de Kustmarathon?
Dat maakt het ook een ‘echte’ wedstrijd, geen probleem dus.

10. Leg uit waarom je aan de Kustmarathon meedoet.
Magische afstand en in eigen regio.

Afzender: Martijn de Vries, Middelburg

 

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Lezersreacties, Nieuws

Geef een reactie

