Ingrid sluit de serie af

In de serie Twaalf Vragen aan deelnemers aan de Marathon Zeeuws-Vlaanderen zorgt Ingrid IJsebaert voor de afsluiting. U heeft al een aantal leden van haar loopgroep voorbij zien komen, de trainster heeft natuurlijk het laatste woord. Voor mij is ze zaterdag een outsider. In de Runner’s world die gisteren bij mij in de bus werd gestopt, kijkt ze trouwens ook vooruit op de marathon. Ingrid, heel veel succes zaterdag. Just do it!
 
 
1. Naam: Ingrid IJsebaert  
 
2. Leeftijd: 46 
3. Woonplaats: Hulst       fotoingrid    
4. Beroep:  Traint loopgroepjes en moeder van vier geweldige dochters
5. Sportverleden:  zwemmen
 
6. Hoe ben je in de marathonsport verzeild geraakt: door mee te doen aan de lange afstanden op Graauw bij Remi Mangnus, toen kwam ik er achter dat dat me makkelijk afging
7. Hoeveel marathons heb je inmiddels gelopen? 17 marathons, 3 ultra’s en een hoop geweldige trails
 
8. Wat is je beste tijd op de marathon en waar heb je die gelopen? 3.10.27 uur in Rotterdam  precies 10 jaar geleden
 
9. Wat is je beste marathonherinnering?  Tweede plaats op de Kustmarathon achter Marlies Kort… maar ook twee keer NK overwinningen in Winschoten en Utrecht. Toch is mijn mooiste herinnering de finish van de 60 van Texel twee jaar geleden..toen heb ik mezelf mentaal overwonnen. Alhoewel Olne-Spa-Olne was ook heel bijzonder.. Afijn, ik ben een bevoorrechte vrouw omdat ik al op veel prachtige plaatsen heb kunnen/mogen lopen.
10. Waarom doe je mee aan de Marathon Zeeuws-Vlaanderen? Finish in Hulst…hoe mooi kan het zijn
 
11. Wat zijn je verwachtingen voor de Marathon Zeeuws-Vlaanderen? Feest op de markt !!!
12. Hoe lang denk je nog actief te zijn in de marathonsport? Lang hoop ik…maar niet wedstrijdgericht…wil graag richting ultra/trail…lang…rustig…in de natuur waar nog geen massa mensen loopt !

 

4 reacties

Opgeslagen onder Lezersreacties, Nieuws

4 Reacties op “Ingrid sluit de serie af

  1. emardo de rijck

    mooi stukje ingrid!!

  2. Patricia Braeckman

    veel succes Ingrid ! see you in Hulst !!

  3. andy cornelis

    Als er één iemand is die het ultieme loopgenot kan verwoorden ben je bij Ingrid aan het juiste adres !!

  4. jack van aspert

    succes morgen!

Geef een reactie

