Sta op tegen kanker

alpe
door Maurice Steketee
Onder het motto ‘Een nieuw jaar, een nieuwe uitdaging, een nieuw (goed) doel’ ga ik op 5 juni meedoen aan het project Alpe d’HuZes, waarbij geld wordt ingezameld voor de KWF Kankerbestrijding. Na lang wikken en wegen heb ik besloten me in te schrijven. Het is de bedoeling om de beroemde Alpenreus een keer hardlopend en fietsend te bedwingen binnen de zeven uur. Omdat het een heel karwei is om weer onderaan de berg te komen zal meer keer waarschijnlijk niet lukken. 

Gisteravond heb ik voor mezelf het startsein gegeven en ben ik met de inzameling begonnen. Een berichtje op Facebook leverde meteen een hoop reacties op en binnen een uur tijd had ik al 300 euro opgehaald. Al het geld dat ik ophaal, gaat direct naar de KWF en elke euro die zij binnenkrijgen gaat naar onderzoek tegen kanker, zo is mij verzekerd. M’n streefbedrag is 2500 euro, maar het liefst ga ik daar natuurlijk overheen.
Ik ga deze uitdaging overigens niet alleen aan. Samen met Elisa Rijk, de winnares van de Marathon Zeeuws-Vlaanderen, vorm ik het team ‘Zeeuwse Strijders’. We liepen allebei met het idee rond om aan Alpe d’HuZes mee te doen, dus waarom dan niet samen. Wij staan samen op tegen deze verschrikkelijke ziekte en we hopen dat mensen ons willen steunen. Het gaat niet alleen om het bedrag maar vooral ook om het gebaar. Liever van 2500 mensen 1 euro, dan van 1 persoon 2500 euro (al mag dat natuurlijk wel 😉 ).

Meer informatie over mijn actie vindt u op:
http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/mauricesteketee/maurice-steketee/actie.aspx

De site van Elisa Rijk is:

http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/elisarijk/elisa-rijk/actie.aspx

3 reacties

Opgeslagen onder Bijdrage Maurice

3 Reacties op “Sta op tegen kanker

  1. Medesporters,
    Hierbij wil ik nogmaals jullie onder de aandacht brengen,dat Maurice en Elisa gaan lopen voor Alpe d Huzes.
    Zijn er nog medelopers die een (kleine) bijdrage willen overmaken, of evt een actie willen opzetten om ze een mooi bedrag te overhandigen!!!!

  2. Bedankt Hans voor de support! Zou inderdaad mooi zijn als de trouwe lezers een bijdrage willen overmaken aan de KWF Kankerbestrijding!

  3. Paola

    Maurice zou toch ook een keer in een roze hardlooprokje lopen om geld te verzamelen?

Geef een reactie

