Discussieavond in het kort

Door Maurice Steketee
Het zit erop, het debat dat de PZC in samenwerking met Dynamica organiseerde. Of het geslaagd is laat ik graag aan anderen over. Wat ik persoonlijk belangrijk vond, was dat iedereen die aanwezig was in de zaal zijn zegje kon doen. En volgens mij is dat aardig gelukt. Wat me wel opviel is dat je op zo’n avond het atletiekwereldje pas echt goed leert kennen.


Je hoort wel eens wat in 1-op-1-gesprekken, maar gisteravond merkte ik dat er onderling behoorlijk wat meningsverschillen zijn op allerlei terreinen. Iedereen heeft echt z’n eigen winkeltje en zet zich daar met ziel en zaligheid voor in om dat te behouden. Toch zijn er ook een aantal aardige ideeën ontstaan. De vraag is natuurlijk of dat kan worden omgezet in definitieve plannen. De toekomst zal het moeten leren. In de PZC van maandag zal uitgebreid stilgestaan worden bij de discussieavond, ik ga daar nu nog niet te veel over verklappen. Tot slot van dit korte zaterdagblog wil ik Niek Flipse citeren, die gisteravond tijdens de afsluiting van de avond een – wat mij betreft – mooie zin uitsprak. ,,Soms is het goed om eerst goed na te denken voordat je reageert op een forum of website.’’ Ik sluit me daar graag bij aan en daarom laat ik het hierbij.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Bijdrage Maurice

Geef een reactie

