Veel hardlopers gebruiken hartslagmeter

door Maurice Steketee
Bijna 75 procent van de bezoekers van ons blog gebruikt een hartslagmeter. Dat blijkt uit de poll die de afgelopen weken op ons blog heeft gestaan. In totaal stemden 157 lopers. Meer dan de helft gaf aan altijd met een hartslagmeter te lopen tijdens wedstrijden.  Zo’n 11 procent heeft de band alleen om tijdens trainingen. Ongeveer 25 procent gebruikt nooit een hartslagmeter. Zelf zit ik in deze laatste categorie, maar de laatste weken zit er toch aan te denken om er een aan te schaffen. Tijdens een wedstrijd zal ik de band niet zo snel omdoen, maar bij een training kun je er misschien toch voordeel bij hebben.  We hebben gelijk een nieuwe poll geplaatst waar u op kunt reageren: Ik gebruik voedingssupplementen voor of tijdens het hardlopen. Eerder schreef Koen hier een blog over.

1 reactie

Opgeslagen onder Bijdrage Maurice

Een Reactie op “Veel hardlopers gebruiken hartslagmeter

  1. Ik overweeg ook om een hartslagmeter te gaan kopen. Helaas er zij goedkope en goede hartslagmeters. Voorlopig ga ik dus waarschijnlijk toch zonder gaan lopen.

Geef een reactie

